Toimitusehdot

Toimitamme postiennakolla tai pienemmät tilaukset ennakkolaskulla. Vakioasiakkailemme lähetämme laskulla.

Tuotteitamme voi tilata verkkokaupasta, sähköpostilla, kirjeitse tai puhelimella.

Mikäli tuote on varastossamme, on arvioitu toimitusaika kahdesta neljään (2-4) arkipäivää. Jos Tuote on loppunut tilapäisesti tai kokonaan niin ilmoitamme asiasta viipymättä ja myös, jos toimitusaika on pidempi ilmoitamme tuotteen esittelysivulla mikäli toimitusaika on olennaisesti muuta kuin yllä olevassa kohdassa.

Mikäli tuote halutaan ehdottomasti tiettyyn päivään mennessä, on siitä mainittava erikseen, esim. tilauksen teon yhteydessä. Pyrimme huomioimaan kuluttajan toiveen, mikäli se on mahdollista.

Kaikki Aviation Shopin toimitukset tapahtuvat Suomen Postin välityksellä. Tilauksen hintaan lisätään todelliset (painosta riippuvat) posti- ja postiennakkomaksut. Jos kuluttaja haluaa käyttää eri kuljetuspalvelua niin hinnoista ja ehdoista on sovittava erikseen. Alle 18-vuotiaiden tilaajien pitää saada tilaukselleen huoltajan suostumus.

Hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Minimitilaus on 15,- eur

Palautukset.   Tilaamillasi tuotteilla on 14 vrk:n vaihto- ja palautusoikeus. Palautettavan tuotteen pitää olla ehdottomasti käyttämätön ja pakkauksen myyntikunnossa. Merkitse mukaan tilinumerosi ja mahdollinen palautuksen syy (esim. rikkinäinen tuote, väärä koko tms.) nopeuttaaksesi toimintaamme. Kuluttajan toivotaan tekevän palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen shop@aviationshop.fi tai puhelimitse (09) 449801 ENNEN tuotteen palauttamista jolloin saat tarkemmat palautusohjeet. Meillä EI ole Postin Asiakaspalautusta. Voit palauttaa tuotteen myös myymäläämme.

Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta postikuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto postivirkailijan läsnä ollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote / tuotteet ovat vaurioituneet, tee postikonttorissa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.